اعلام نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1401

لینک کوتاه

نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1401اعلام شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی مرکزسنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی، داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده اند ، می توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org با درج کد ملی و کد دسترسی نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.
شایان ذکر است آن دسته از داوطلبانی که نتایج آن ها به صورت ذخیره اعلام شده است ، لازم است از ساعت 14 روز یکشنبه 10 مهر لغایت ساعت 24 روز سه شنبه 12 مهر با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت نمایند. عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام می باشد و هیچگونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد. پس از انقضای مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل نموده اند اعلام خواهد شد.
پذیرفته شدگان رشته های با آزمون 1401 دانشگاه آزاد اسلامی می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه نمایند.
پذیرفته شدگان قطعی می توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 4 مهر لغایت ساعت 24 شنبه 9 مهر ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *