پلمپ 3 واحد صنفی همزمان در یزد

لینک کوتاه
پلمپ

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد : سید محمد مهدی مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در این خصوص گفت : 3 واحد صنفی به علت تخلفات متعدد از جمله گرانفروشی و کم فروشی علاوه بر پرداخت جزای نقدی به نصب پارچه و پلمپ واحد صنفی محکوم شده بودند که حکم صادره توسط مأمورین اجرای احکام اجرایی شد .
وی افزود : در صورت مشاهده تخلف و رعایت نکردن قیمت‌ های مصوب و گرانفروشی ، واحدهای متخلف تولیدی ، توزیعی و صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شده و علاوه بر جریمه نقدی نسبت به پلمپ و نصب پارچه تخلف بر سر درب واحدهای متخلف اقدام می گردد .
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان با اظهار امیدواری نسبت به اثر بخشی مجازات های شدید فعلی و تعطیلی و پلمپ واحدها اضافه کرد : برای مبارزه با گرانفروشی و برخورد با متخلفان با استفاده از ظرفیت های قانونی با افرادی که حقوق مصرف کنندگان را رعایت ننمایند به شدت برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *