تسریع در حل مشکلات صنفی یزد/ کاهش پرونده ها و تسهیل در روند رسیدگی

لینک کوتاه
حسنی

رئیس اتاق اصناف یزد با اشاره به راه اندازی هیئت‌های صلح و سازش برای پنج اتحادیه صنفی شهرستان یزد از تسریع در حل مشکلات صنفی استان یزد خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، علیرضا حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تشکیل هیئت‌های صلح و سازش برای پنج اتحادیه صنفی شهرستان یزد که در سفر رئیس قوه قضائیه به استان یزد از سوی اتاق اصناف پیشنهاد شده بود، اظهار داشت: این امر نشانه تعامل بین مسئولان و اصناف استان در راستای کاهش مشکلات حقوقی اصناف است.
وی عنوان کرد: در سفر اخیر رئیس قوه قضائیه پیشنهاد تشکیل این هیئت ها در راستای تسهیل و کاهش حجم پرونده های صنفی در مراجع قضایی مطرح و به سرعت اجرایی شد.
حسنی، ضمن تشکر از همراهی مسئولان استان به ویژه مسئولان دستگاه قضا گفت: با توجه به پیشنهاد اتاق اصناف استان در این سفر، راه اندازی هیئت های صلح و سازش در قالب شورای حل اختلاف اصناف استان و راه اندازی این هیئت ها در پنج اتحادیه شهرستان یزد با دستور رئیس قوه قضائیه محقق شد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد با اشاره به برگزاری آئین افتتاح هیئت های صلح ویژه اصناف با حضور مسئولان استان، گفت: این اتحادیه ها شامل اتحادیه های صنف نمایشگاه داران اتومبیل، مشاورین املاک ،تعمیرکاران اتومبیل، صنایع چوب و آلومینیوم کاران است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *