رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد‌:

مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره هنری _رسانه ای «قدقامت عشق»تمدید شد

لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد‌ از تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره هنری و رسانه‌ای «قد قامت عشق» خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان یزد‌؛ علی محمد پارسائیان رئیس این سازمان از تمدید ارسال آثار به دبیرخانه اولین جشنواره هنری _رسانه ای “قدقامت عشق” تا 20 فروردین ماه خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار رسانه ای به این جشنواره تا روز هنر انفلاب اسلامی تمدید شد.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره این جشنواره آن هم به صورت پایلوت در یزد ابراز داشت: در این دوره برای اولین بار در کنار آثار تولیدی هنرمندان در خصوص فریضه “نماز” در یک اقدام ابتکاری بخش رسانه ای جشنواره را نیز برنانه ریزی کردیم تا بتوانیم پیوند مبارکی بین هنر و رسانه ایجاد کنیم.

پارسائیان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن روز هنر انفلاب اسلامی که با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی عجین شده و همچنین در راستای جمع آوری تمامی آثار فاخر اهالی خوش ذوق رسانه، 5 روز دیگر به مدت زمان تعیین شده اضافه شد که امیدواریم بزرگواران از فرصت باقی مانده نهایت بهره را ببرند تا شاهد حضور همه عزیزان در این جشنواره باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان در پایان یادآور شد: اولین جشنواره هنری_ رسانه ای «قدقامت عشق» 29 فروردین ماه همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *