برگزاری دوازدهمین جلسه کار گروه کمیته پایش محصولات گیاهی در یزد

لینک کوتاه
جهاد کشاورزی یزد

دوازدهمین جلسه کار گروه کمیته پایش محصولات گیاهی باموضوع آخرین وضعیت تهیه وتوزیع نهاده های کشاورزی به تفکیک هرشهرستان باتوجه به شروع سال زراعی جدید ونیاز کشاورزان به کود و نهاده ها باحضور کلیه اعضا درمحل سالن جلسات حوزه ریاست سازمان چهادکشاورزی استان یزد برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد در این جلسه ابتدا محمد حسین زارعیان مدیر شرکت خدمات حمایتی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت موجودی انبارهای کودی استان از جذب 15هزارتن کود از مجموع34هزار تن کود تخصیصی به استان خبرداد وگفت: بقیه نیز انشالله تا پایان سال جاری جذب خواهد شد.
وی با تشریح وضعیت عاملین توزیع کود در استان تصریح کرد: درمجموع 56عامل توزیع کود دراستان کار توزیع کود را انجام می دهند.
در ادامه رضا مهدوی دبیر پایش کودی استان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده این کمیته خواستار جدیت وتداوم کار بازدیدهای میدانی از مراکز تولید کودی استان گردید.
سرپرست معاونت تولیدات گیاهی سازمان نیز در این جلسه ضمن تبریک سال زراعی جدید خواستار تغییر نگاه مدیران شرکت خدمات حمایتی کشور از دید تجاری به علمی نسبت به موضوع توزیع وتهیه کود شد و از همکاران خواست تا نهایت تلاش خود را برای حمایت از کشاورزان در زمینه تهیه وتوزیع نهاده ها به کار گیرند.
تهیه کد عاملیت برای عاملین توزیع کود استانی توسط شرکت خدمات حمایتی، قرار دادن هفته ای یک روز خودرو در اختیار این کمیته برای بازدید میدانی از واحدهای تولیدی کود و مصرف انواع کود براساس نیاز استان وبرپایه علمی از تصمیماتی بود که در این جلسه اتخاذ گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *