رسیدگی به 913 فقره پرونده قاچاق سوخت در یزد

لینک کوتاه
قاچاق سوخت

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد : سید محمد مهدی مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در این خصوص اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تاکنون به 913 پرونده قاچاق سوخت توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد رسیدگی شده که نسبت به مشابه سال گذشته 820 فقره پرونده افزایش داشته است .
وی افزود : قاچاق به عنوان یک پدیده نامطلوب اقتصادی و معضلی ملی ، ابعاد مختلفی به خود گرفته و در این میان قاچاق فرآورده های نفتی ، پیامدهای آشکار و پنهان فراوانی را در جامعه به دنبال داشته است .
عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز یزد گفت : بالا رفتن قیمت ارز ، منافعی کلانی را از مابه التفاوت قیمت تمام شده سوخت در داخل کشور و قیمت فروش آن در خارج از کشور عاید قاچاقچیان کرده و این موضوع تبعات جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور تحمیل کرده است .
مهاجریان مقدم ایجاد فرصت های شغلی در مناطق مرزی را به عنوان یک راهکار موثر در مقابله با این پدیده شوم بیان داشت و اضافه کرد : مدیریت کارآمد و هماهنگی دستگاه‌های متولی ، از دیگر مولفه‌های اثرگذار در مبازره با قاچاق سوخت است که باید در رابطه با آن اقدام عاجلی انجام شود .
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد افزود : متهمین این پرونده‌ها علاوه بر ضبط این سوخت های مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به بیش از 511 میلیارد ریال جریمه محکوم شده‌اند .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *