استاندار یزد تاکید کرد:

برخورد قاطع و شدید با اخلالگران بازار در یزد

لینک کوتاه
استاندار یزد

استاندار یزد گفت: مصوبات کارگروه تنظیم بازار باید به صورت دقیق اجرایی و از طرفی با متخلفان و اخلالگران در بازار به شدت برخورد شود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان یزد که درسالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه مسئله تنظیم بازار و تامین امنیت غذایی یکی از اولویت های اساسی استان است، گفت: مصوبات کارگروه تنظیم بازار باید به صورت دقیق اجرایی و از طرفی با متخلفان و اخلالگران در بازار به شدت برخورد شود.
وی با بیان اینکه برخی از قوانین مربوط به برخورد با متخلفان به اندازه کافی بازدارنده نیست، اظهارداشت: در صورتیکه مجموعه دولتی، صنف و بخش خصوصی مصالح و منافع مردم را به خاطر منافع شخصی ذبح کند، به اشد وجه با آن ها برخورد خواهیم کرد و از این موضوع کوتاه نمی آییم.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی و قرارگاه امنیت غذایی استان موظفند مواردی که مصداق اختلال در بازار هستند را به همراه استدلال، به دبیرخانه شورای تامین گزارش دهند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.
دکتر فاطمی با بیان اینکه شکل گیری تعارض منافع و تصدی گری اتباع خارجی در بازار به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: در این راستا ضروری است گزارش های مربوطه در شورای تامین استان مطرح و تصمیمات لازم جهت برخورداری از بازاری با ثبات در حوزه مسائل غذایی و معیشتی اخذ شود.
وی در ادامه مروری بر مصوبات آخرین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان داشت و بر آسیب شناسی وضعیت بازار و نقایص عملکردی دولت در بحث تامین اقلام مورد نیاز شب عید مردم، جهت ارسال به ستاد تنظیم بازار کشور و رفع نقایص احصاء شده در سال های آینده تاکید کرد.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش به مسائل مطرح شده در جلسه در خصوص میوه تامین شده برای ایام نوروز اشاره کرد و افزود: بخش باقی مانده این میوه، باید به نحو مقتضی مجددا در بازار توزیع شود تا مردم استان بتوانند آن را با قیمتی مناسب تهیه کنند.
دکتر فاطمی ادامه داد: برنج و شکر تامین شده در استان برای ایام باقی مانده عید نوروز و نیز سهمیه تخصیص داده شده به استان برای ماه مبارک رمضان، متناسب با درخواست فرمانداران و با اولویت مناطق کمتر برخوردار توزیع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *