راه‌اندازی 30 مرکز نیکوکاری در مدارس استان یزد

لینک کوتاه
مراکز نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: ٣٠ مرکز نیکوکاری در مدارس استان با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش یزد برای کمک به دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی اکبر سلمانی در نشست مشترک با رئیس محترم سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان یزد بابیان اینکه مراکز نیکوکاری در مدارس فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند است گفت: ٣٠ مرکز نیکوکاری در مدارس استان با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش یزد برای کمک به دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده است و به دانش آموزان نیازمند در بخش‌های معیشتی، تحصیلی، درمانی و تهیه نوشت افزار خدمت‌رسانی می‌کنند.

سلمانی افزود: مراکز نیکوکاری از سامانه ملی بهره‌مند هستند که تمام اطلاعات نیازمندان و میزان کمک و نوع خدمات ارائه شده به آنها در این سامانه ثبت می‌شود و قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۴۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند گفت: امسال این نهاد با برگزاری پویش “شور عاطفه‌ها” در تلاش است تا برای تمامی این دانش آموزان بسته‌های نوشت افزار تهیه و در بین آنها توزیع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *