مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

پمپاژ امید و نشاط به جامعه رسالت رسانه ها در سال جدید

لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: یکی از رسالت های رسانه ها در سال جدید بیان موفقیت ها و پمپاژ امید و نشاط در جامعه است تا بتوان تلاش های دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش طلوع یزد،احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه استان ضمن تبریک سال نو با بیان اینکه امروز دشمنان تمام تلاش خود را در روایت‌گری جعلی و غیرواقعی و جلوه دادن مشکلات سعی در القای یاس و نا امیدی به جامعه هستند گفت: اگر چه مشکلاتی در کشور وجود دارد که عوامل مختلفی در بروز آن ها تاثیرگذارند اما دستاوردها، موفقیت ها و ظرفیت ها نیز کم نیستند.

وی با اشاره به نقش آفرینی جدی رسانه ها در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از رسالت های رسانه ها در سال جدید بیان موفقیت ها و پمپاژ امید و نشاط در جامعه است تا بتوان تلاش های دشمنان را خنثی کرد.

عابدی در ادامه رسانه ها را بازوی توانمند فرهنگ و هنر دانست و ابراز داشت: فرهنگ درون مایه ناب ترین انسان‌های یک جامعه یعنی اصحاب قلم و هنرمندان است که بستر تعالی و رشد جامعه را در همه ابعاد رقم خواهد زد.

مدیرکل ارشاد استان در بخش دیگری از سخنانش نقش بسیج رسانه را در ایحاد همدلی و یکپارچگی بین رسانه ها مهم ارزیابی کرد و ابراز دا‌شت: بسیج رسانه باید تلاش کند تا همه رسانه ها با هر سلیقه و گرایش را در راستای تحقق اهداف نظام گرد هم جمع کند و یک لشگر واحد رسانه ای را در برابر هجوم رسانه ای دشمنان تشکیل دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *