منطقی سازی تعرفه ها؛ برای احیای شبکه مخابراتی ضروری است

لینک کوتاه
مخابرات یزد

مدیر مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر افزود: با منطقی سازی تعرفه ها ضمن احیای شبکه مخابراتی،مشتریان شرکت مخابرات ایران تمامی خدمات مخابرات را با بالاترین کیفیت دریافت می کنند.

به گزارش طلوع یزدبه نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد: محمد رضا زارع افزود: درحال حاضر هزینه راه‌اندازی یک خط تلفن ثابت حدود یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است در صورتی که میانگین درآمد آن در استان حدود 5000 تومان می‌باشد و این در حالی است که هزینه‌های نگهداری بسیار بالاتر از این مبلغ است و همین موضوع سبب شده که آهنگ رشد توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط مختلف با کندی مواجه شود.
وی افزود: در طی سالهای اخیر قیمت تجهیزات مخابراتی باشتاب زیادی افزایش یافته ودر مقابل تعرفه همچنان مربوط به13سال پیش است واین موضوع سدی در برابر پیشرفت سریع طرح‌های مخابرات ایجاد کرده است.
وی منطقی سازی نرخ تعرفه تلفن ثابت در شرایط فعلی را اقدامی ضروری دانست و افزود: در صورت محقق شدن این امر منجر به ایجاد اشتغال در این صنعت و ارائه بهتر خدمات بهتر مخابراتی به مردم خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه کشورها برای اینکه بتوانند ادعای صنعتی شدن داشته باشند باید ابتدا سیستم و زیرساخت‌های ارتباطی خود را گسترش دهند، گفت: نفس تمامی صنایع به صنعت مخابرات متصل است و زندگی مردم در تمامی ابعاد نیازمند ارتباطات است بنابراین می توان گفت عدم کیفیت ارتباطات یعنی نبود عدم کیفیت زندگی.
وی در پایان گفت: نباید فراموش کرد که وضعیت درآمدی این شرکت برای توسعه زیرساختها عادی نیست و هرچه اصلاح تعرفه های آن به تعویق بیفتد، مسیر توسعه آن دشوارتر خواهد شد و ممکن است از یک‌جایی به بعد دیگر نتوان امیدی به ایجاد نتایج مثبت در این خصوص داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *