فرماندار بهاباد:

نیروهای امدادی مأمن آرامش بخش مردم هستند/ تجلیل فرماندار از امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان

لینک کوتاه
فرماندار بهاباد

طی نشستی که به مناسبت هفته دولت و باحضور فرماندار بهاباد، نماینده ولی فقیه و مشاور مدیرعامل و مسئول بازرسی جمعیت هلال احمر استان در محل فرمانداری برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر از زحمات امدادگران هلال احمر شهرستان که در مدیریت سیل اخیر نقش آفرینی داشتند تجلیل به عمل آمد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی فرمانداری بهاباد، فرماندار بهاباد در این نشست طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به برخی اقدامات دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت سیزدهم برخاسته از مردم است و با تلاش هایی که در رأس آن جناب آقای رئیسی دارند، همه ما وظیفه داریم همراهی کنیم با سیاست های دولت تا انشاءا… در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های مؤثری را برداریم.

علیرضا تیموری با تقدیر و تشکر از زحمات امدادگران در برنامه های مختلف طول سال که بدون هیچ چشم داشتی و خالصانه پای کار هستند، گفت: در سیل اخیر که مهمترین آن در بحث شهرک امام علی(ع) احمدآباد بود، نیروهای هلال احمر با مجموعه نیروهای بسیجی خالصانه و صادقانه پای کار آمدند.

وی نیروهای امدادی را مأمن آرامش بخش مردم دانست و گفت: در مواقع بحران و یا حادثه ای که رخ می دهد، وقتی مردم می بینند جوانانی پای کار هستند و کمک به آنها می کنند باعث دلگرمی و امید مردم می شود.

تیموری افزود: این خدمت به مردم بشر دوستانه است و فلسفه تشکل هلال احمر هم همین است و قطعاً باعث رضایت مردم و در نتیجه رضایت خدا را به همراه دارد.

همچنین در این نشست مسائل و مشکلات نیروهای امدادی و جمعیت هلال احمر شهرستان مطرح شد و گزارشی از عملکرد این نهاد توسط رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ارائه گردی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *