دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه

دکتر علیرضا پور سلمان مدیر کل ورزش و جوانان امروز با محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، محمدرضا دشتی اردکانی در این دیدار اظهار داشت:ترویج ورزش در میان مردم شهرستان و برنامه ریزی برای ارتقای سلامت جامعه نیزیکی ازمواردمهمی است که در این مسیر باید دنبال شود.

نماینده مردم ادرکان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:باتوجه به اهمیت راهبردی توسعه ورزش و تاثیرات آن بر سلامت و توسعه پایداردر استان و همچنین در راستای ثبات و پایداری جایگاه ورزش ، ضروری است با برنامه ریزی دقیق سالانه و بلندمدت با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، نسبت به اجرای اولویت‌های راهبردی در حوزه ورزش و جوانان در استان اقدام نمایید.

دشتی با بیان اینکه از حوزه ورزش و جوانان بعنوان یک اولویت مهم حمایت خواهم نمودتصریح کرد:با برنامه راهبردی درهمه حوزه های ورزش و جوانان و نگاه به سراسر استان و توزیع متعادل امکانات و فضاهای ورزشی نیز میبایست انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای عدالت در سطوح ورزشی نقشی بالاتر از مادیات و فراتر از دیگر امکانات رادارد یادآورشد:بهترین و والاترین ایجاد انگیزه جهت تلاش ورزشکاران، مسئولان، مدیران و مربیان و قهرمانان برای تعالی و پیشرفت و رسیدن به حق خویش بر مبنای قابلیت و کوشش آنان است.

وی در پایان درخواست نمودبا تشکیل شناشنامه اماکن و فضا های ورزش و جوانان استان و استفاده از نقطه نظرات و ظرفیت های نخبگان علمی، قهرمانان، ملی پوشان و پیشکسوتان استفاده شود.

دکتر علیرضا پورسلمان در ادامه این دیدار اظهار کرد:اکنون نمایندگان ارتباط خوب و تاثیرگذاری با حوزه ورزش و جوانان دارند و این یک فرصت بسیارخوب برای این دو بخش است.

وی، با تشکر از نمایندگان مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، بسیار پر تلاش و تأثیر گذار هستند و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه ورزش و جوانان هستند که جای تقدیروتشکر دارد.

پورسلمان از تعامل مناسب نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی با وزارت ورزش و جوانان گفت و اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت عملی نمایندگان مجلس، شاهد شکوفایی بیشتر ورزش استان در کشور باشیم.

وی بیان کرد :با هماهنگی و برنامه ریزی، نگاه عدالت محورانه به همه ابعاد درحوزه قهرمانی،همگانی.توزیع امکانات وتجهیزات ورزشی و همچنین توجه به ورزش بانوان ، سازمانهای مردم نهاد و ایجاد زیرساختهای ورزشی در سراسر استان خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان تصریح کرد:باتلاش مضاعف وبا همکاری هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان ،باشگاه های ورزشی و مردم نجیب استان در جهت پیشبرد اهداف ورزش و جوانان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *