در هفته دولت و با حضور مسئولان در دانشگاه آزاد یزد،

بخشنامه اجرایی ماده (66) قانون جامع نحوه خدمات رسانی ایثارگران و جانبازان تشریح شد

لینک کوتاه
بنیاد شهید و ایثارگران یزد

نشست مسئولان بنیاد شهید و ایثارگران استان یزد با دکتر دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد استان و نمایندگان شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاهی با محوریت تبیین بخشنامه اجرایی ماده (66) قانون جامع نحوه خدمات رسانی ایثارگران و جانبازان صبح امروز در واحد یزد انجام شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران یزد در این نشست ، با بیان اهمیت دوره دانشجویی در تعیین سرنوشت فرد گفت: دانشجویان در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن با وجود شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی در خانواده ها هستند و باید با هوشیاری و بصیرت کامل این دوره را سپری کنند و نقش اصلی در این دوره حساس را، والدین این عزیزان در کنارآن مسئولان دانشگاه با تعامل و دلسوزی ، نظارت کامل را داشته باشند.
حجت‌الاسلام عباس زارع با تشریح برنامه‌های مختلف دشمن در به انحراف کشیدن جوانان اظهار کرد: رسالت ما در این جایگاه، مشاوره دانشگاه با دانشجویان و خانواده های جامعه هدف، گفتمان با والدین دانشجویان مشکل دارو نحوه برخورد صحیح با این داشجویان را سرلوحه کارمان قرار دهیم .
مدیرکل بنیاد نیز در این نشست ، بر لزوم تعامل و ارتباط مداوم دانشگاه با دانشجویان و والدین جامعه هدف دانشگاه و متقابلا با ستاد شاهد و ایثارگرواحدهای دانشگاه آزاد یزد را بیش از هر چیز دیگری اهتمام ویژه داشت.
وی اذعان داشت: سیاست بنیاد شهید راه‌اندازی و پویایی دانشجویان به منظور افزایش سطح آگاهی علمی و فرهنگی فرزندان ستاد شاهد و ایثار گر است و امید داریم، بتوانیم با تعامل با خانواده های این قشر که مشکلاتشان بیش از سایر اقشارجامعه است از مراکز مشاوره در دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد زمینه های محتاف و راهکارهای لازم در این راستا، برخی از مسائل و مشکلات دانشجویان را بتوانیم مرتفع سازیم .
وی در پایان خاطرنشان کرد، همیشه دانشگاه آزاد اسلامی در ارائه خدمات مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی و سایر به دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر پیشگام بوده و در این راستا، دانشگاه آزاد یزد نیز پیشگام‌تر و آماده‌تر بوده‌اند و این جای تشکر و قدردانی را از مسئولان دارد.
در ادامه جلسه، دکتردهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد یزد با تبریک گرامی داشت هفته دولت و الگوهای بزرگ دولت، شهیدان رجایی و باهنر، و تشکر از حضور مسئولان بنیاد در نشست دانشگاه آزاد یزد خواستار پیگیری جدی در بحث وضعیت مالی، آموزشی و دانشجوئی جامعه هدف شد.
وی در ادامه با اشاره به شرایط دولت که یکسری از محدودیتها را برای بحث نحوه استفاده از تسهیلات و خدمات شهریه دانشگاهها به دانشجویان شاهد و ایثارگر همه دانشگاهها در قالب دستورالعمل ماده (66) قانون جامع نحوه خدمات رسانی ایثارگران و جانبازان شامل موضوعاتی همچون مشمولان، تشریح دستورالعمل، میزان کمک شهریه جامعه هدف، رشته های تحصیلی مورد نیاز و نحوه پرداخت به ایثارگران، گفت و گو کردند.
گفتنی است در این نشست مدیر شاهد و ایثارگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد به ارائه گزارش عملکرد یکساله این حوزه در سطح واحدهای دانشگاه آزاد استان پرداخت.
در این نشست علاوه برمسئولان شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاه آزاد استان یزد، مدیران و روسای بخش های مالی ، شهریه و ثبت نام واحد یزد نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *