امام جمعه یزد:

قوانین ثبت اسناد نیاز به بازنگری دارد/ کم کاری در بعضی ادارات آفت نظام اداری کشور

لینک کوتاه
ناصری

امام جمعه یزد گفت: قوانین ثبت اسناد نیاز به بازنگری دارد تا مسائل و مشکلات موجود در برخی از قوانین برطرف و مشکلات مردم سریعتر حل شود.

به گزارش طلوع یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با اشاره به تلاش صادقانه برخی از مسئولان در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: مسئله کم کاری، یکی از مسائلی است که نظام اداری در کشور به آن مبتلا شده و باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی کرد.
وی افزود: تلاش و جدیت بیشتر در انجام کار و خدمت به مردم به گونه ای که کار دیگران را همانند مشکل خود مهم بدانند، از مواردی است که در ادارات باید بیش از گذشته به آن توجه شود.
ناصری، دقت در انجام کار اداری را تسریع کننده روند انجام پرونده های خاک گرفته در ادارات دانست و تصریح کرد: باید از فرصت ها و ثانیه های عمر خود بیشتر بهره برداری کرد و کاهش اتلاف وقت در ادارات، یکی از راهکارهای احترام به زمان ارباب رجوع است.
امام جمعه یزد با تاکید بر حفظ احترام و تکریم ارباب رجوع، بیان کرد: معطل کردن مردم در ادارات و عدم پیش بردن امور آنها باعث نارضایتی شهروندان می شود در حالی که اگر به روند رسیدگی به پرونده ها در ادارات سرعت بخشیده شود، احترام متقابل را مردم نسبت به آن دستگاه را دریافت خواهید کرد.
وی افزود: قوانین ثبت اسناد نیاز به بازنگری دارد تا مسائل و مشکلات موجود در برخی از قوانین حل شود و مشکلات مردم سریعتر حل شود.
حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در این دیدار با اشاره به تصوب قانون تعیین تکلیف اراضی و املاک فاقد سند اظهار کرد: مشکلات این قانون در مجلس شورای اسلامی و شورای قضایی مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت و در نظر است برای حل مشکلات موجود در این زمینه، اسناد قولنامه ای را به سند تبدیل کنیم تا به مردم کمک بیشتری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *