گروه جهادی یزدی همچنان مشغول تعمیر لوازم سیل زدگان

لینک کوتاه
تعمیر لوازم سیل زدگان

پس از گذشت یکماه از وقوع سیل در یزد قرارگاه جهادی خورشید هشتم و گروه جهادی شهید ذوالفقاری همچنان مشغول تعمیر لوازم منازل سیل زدگان هستند.

به گزارش طلوع یزد، مسئول گروه جهادی شهید ذوالفقاری گفت: گروه جهادی شهید ذوالفقاری و قرارگاه جهادی خورشید هشتم به طور تخصصی با حضور ده نفر از متخصصین جهادی دو روز پس از وقوع سیل با ایجاد فضایی در یکی از مدارس شهر یزد اقدام به تعمیر لوازم خانگی سیل زدگان کردند.

محسن زینلی پور افزود: امروز و پس از یکماه از وقوع سیل همچنان گروه ما مشغول تعمیر لوازم خانگی هست و مردم نیز که همچنان در بهت وقوع سیل هستند رفته رفته وسایل خود را به محل ما می‌رسانند.

وی در ادامه عنوان کرد: از طریق قرارگاه جهادی خورشید هشتم در روزهای ابتدایی وقوع سیل یک شماره تماس گویا نیز در اختیار مردم و حادثه دیدگان قرار دادیم تا مردم بتوانند مستقیم با ما در ارتباط باشند.
این جهادگر بسیجی گفت: گروه جهادی شهید ذوالفقاری در هنگام جاری شدن سیل با ایجاد شبکه ای هدفمند همراه با گروه های امداد رسان و مجموعه سازمان بسیج سازندگی
اقدام به تخلیه آب و انتقال اسباب و اثاثیه مردم کرد .
زینلی پور خاطر نشان کرد: ساخت و تعمیر منازل محرومین ، برگزاری اردوی جهادی در شهرستان های محروم و سفر به استان های کم برخوردار از دیگر برنامه های گروه جهادی شهید ذوالفقاری محسوب میشود.
مسئول قرارگاه جهادی خورشید هشتم در پایان افزود: شماره تماسی که مردم می‌توانند مستقیم با ما در ارتباط باشند
02128428874 می‌باشد و هم اکنون نیز در مدرسه دبستان دکتر خانعلی خیابان حضرت مهدی(عج) حضور داریم .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *