پیام تبریک دکتر جوکار به مناسبت هفته دولت

لینک کوتاه
هفته دولت

دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی دوم شهریور ماه در آستانه فرارسیدن هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر پیامی منتشر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
آغاز هفته دولت فرصتی است مغتنم برای تجدید میثاق با شهداء گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر که به حق تجلی راستین و اسوه های خدمتگزاری خالصانه و بی منت به مردم بودند.
این ایام مبارک زمانی ارزشمند برای همه ارکان دولت و خادمان ملت است تا با الگوگیری از ویژگی های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر و تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم و تقویت همه جانبه وحدت و همدلی و نیز بهره گیری از مشارکت مردم در برنامه‌های کلان و اساسی کشور، در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و تحقق شعار«تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» تلاش و مجاهدت نموده و اجرای دقیق سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار خویش قرار دهند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند، از مجموعه تلاش‌ها و خدمات صادقانه و بی منت همه اعضاء خانواده محترم دولت به خصوص مسئولان و کارکنان خدوم دستگاه‌های اجرایی، استاندار،فرمانداران، بخشداران و دهیاران در سطح استان ، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و از درگاه خداوند متعال سلامتی ، موفقیت همگان وتوفیق خدمت به مردم عزیز استان را مسئلت می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *