برگزاری جشن بزرگداشت روز شهرستان بهاباد

لینک کوتاه

به مناسبت یازدهم فروردین ماه، روز بهاباد جشن روز بزرگداشت این شهرستان با حضور سرپرست فرمانداری ، شهردار و رئیس شورای شهر و مسئولان واقشار مختلف مردم و میهمانان نوروزی در محیط باز مقبره آخوند ملا عبدالله بهابادی بهاباد همراه با برنامه های شاد و متنوع توسط هنرمندان بهابادی برگزار شد .

به گزارش خبرنگارطلوع یزد،سرپرست فرمانداری بهاباد روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری این جشن که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در محیط باز مقبره آخوند ملا عبدالله بهابادی بهاباد برگزارشد اظهارداشت : با اجرای جشن نوروزی بهاباد می‌توان بیش از گذشته مردم دنیا را با آداب و رسوم نوروز آشنا کرد.
علیرضا تیموری بیان داشت : معرفی آداب و رسوم نوروزی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و بومی از جمله جنگ شادی، نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی، احیا و یادآوری می‌شود.
وی اضافه نمود: وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوان، این شهرستان را به مقصدی برای گرد شگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است که در این زمینه در سال گذشته چندین گردشگر از کشورهای بلاروس و روسیه داشتیم که از جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کردند .
سرپرست فرمانداری بهاباد با بیان اینکه بهاباد دارای ظرفیتها و پتانسیلهای خوبی دارد که میتواند زمینه گردشگری در این شهرستان را فراهم کند گفت: از طریق سرمایه گذاری در گردشگری و آثار تاریخی میتوان بهاباد این شهرستان دور افتاده از مرکز استان وکشوررا به همه معرفی کرد.
این جشن با اجرای برنامه های متنوعی نظیر چوب بزی محلی توسط گروه چوب بازی شهرستان ، اجرای نمایشنامه عروسی وخواستگاری محلی ، برگزاری مسابقه واجرای زنده موسیقی وبرپائی غرفه محصولات محلی شهرستان از دیگر برنامه های این روز بود .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *