امدادرسانی هلال احمر مهریز به نوجوان حادثه دیده در کوه های روستای هنزا

لینک کوتاه

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از امدادرسانی و نجات نوجوان 16 ساله حادثه دیده در کوه های روستای هنزا توسط تیم های امدادی هلال احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حمیدرضا باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار داشت: این حادثه عصر امروز در کوه های روستای هنزا اتفاق افتاد که بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان و پایگاه زین الدین با یک دستگاه خودرو کمک‌دار سبک، تجهیزات و ست کامل کوهستان به منطقه اعلام شده اعزام و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.
وی با اعلام اینکه این نوجوان به علت سقوط از ارتفاع دچار حادثه شده بود، گفت: پس از صعود و دستیابی به مصدوم بلافاصله اقدامات پانسمان ، سرم تراپی ، آتل بندی و فیکس مصدوم به روی بسکت توسط نجاتگران هلال احمر ، مصدوم به پایین کوه و منطقه امن انتقال و تحویل آمبولانس اورژانس تا به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شود.
باقری خاطر نشان کرد: رعایت نکات ایمنی در استفاده از مناطق کوهستانی در کاهش آسیب ها و پیشگیری از خسارات مالی و جانی اثربخش است .
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر حادثه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن موقعیت را به ندای امداد ( تلفن سه رقمی) ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اطلاع دهند و راهنمایی‌های اولیه را برای کمک به مصدوم تا حضور امدادگران دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *