برگزاری نشست مشترک مسئولین سازمان هواشناسی با مدیران پارک علم و فناوری یزد

لینک کوتاه

مهندس رضا برهانی، مدیرکل سازمان هواشناسی استان یزد، با حضور در پارک علم و فناوری یزد، ضمن بازدید از مرکز فناوری اقبال با مدیران این مجموعه دیدار کرد.

به گزارش طلوع یزد، مهندس برهانی در ملاقات با معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد، ضمن اشاره به نیازهای گسترده فناورانه حوزه هواشناسی، تولید داخلی ابزار هواشناسی را فرصتی بزرگ برای شرکت های دانش بنیان داخلی دانست.

وی افزود: البته ورود به این بازار با توجه به حساسیت ها و استاندارهای جهانی لازم برای ورود به باشگاه تولیدکانندگان ابزارهای فناورانه هواشناسی، از ظرافت ها و حساسیت های خاصی برخوردار است.

مهندس رحیمی، معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد، نیز در این دیدار که با حضور گروهی از مدیران اداره کل هواشناسی استان برگزار گردید با اشاره به ظرفیت بزرگ شرکت های فناور مستقر در پارک، بر برگزاری رویدادهای مشترک به منظور معرفی نیازهای فناورانه حوزه هواشناسی به شرکت های دانش بنیان و فناور تاکید کرد.

وی با اشاره به آمادگی و علاقمندی پارک برای توسعه همکاری های مشترک، از مدیران هواشناسی استان به دلیل توجه به مقوله راهبردی تولید و اقتصاد دانش بنیان و حضور در مرکز فناوری اقبال تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *