تخفیف صد در صدی عوارض اخذ هزینه حفاری درخصوص شهرک نساجی / افزایش بودجه و اعتبار در خصوص احیای مسیل داخل شهر

لینک کوتاه

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا گفت: باتوجه به اینکه نساجی در بافت قدیم و مسکونی محله مریم آباد فعالیت دارد و باعث مزاحمت شدید برای اهالی شده است مقرر شد خارج از محدوده شهری یک شهرک ساخته شود و هرکدام از دستگاه ها برای تشکیل این شهرک اقدامی انجام دهند.

به گزارش طلوع یزد، حجت الاسلام حیدری درخصوص تسریع روند کار در شهرک نساجی ادامه داد: شرکت گاز برای انتقال گاز به شهرک نیاز به حفاری داشت و این حفاری باید با اخذ هزینه مجوز شهرداری صورت میگرفت اما جهت تسریع به روند کار، در شورای اسلامی شهر یزد تصویب شد که انتقال گاز و حفاری بدون اخذ هزینه مجوز شهرداری انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه در زمینه تقسیط بدهی، به مردم کمک میشود گفت: لایحه ی اسناد دریافتنی نیز در جلسه قبل شورا مصوب شد و گاها شهروندان قادر به پرداخت بدهی خود به شهرداری به صورت نقد نیستند به همین دلیل شورا تقسیط بدهی مودیان را مصوب کرد.

به گفته وی تفاوت این اقدام با اسناد دریافتنی قبلی این است که بابت این تقسیط شهروندان مازاد هزینه کمتری را نسبت به اسناد دریافتنی قبل پرداخت میکنند.

حیدری افزود: متاسفانه هیئت تطبیق این مصوبه را به استناد یکی از مواد قانونی که مربوط به رفع موانع تولید است رد کرد درحالی که استناد هیئت تطبیق با بند ۳۲ آیین نامه مالی شهرداری ها که صراحت دارد تمام بدهی های مردم به شهرداری مشمول تقسیط میشود، مغایرت دارد، به همین دلیل اعضای شورا بر نظر خود مصر هستند و نظر خود را به هئیت حل اختلاف انتقال داده اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد درخصوص اصلاح متمم و اختصاص اعتبار مضاعف برای بازسازی برخی معابر و مناطق نیز گفت: باتوجه به اینکه سیل اخیر موجب خسارت شدید شهرداری و شهر شده است. اعتبار مضاعفی در خصوص احیای مسیل داخل شهر، تقویت سیل بند ها، خرید تجهیزات مربوط به مدیریت بحران به اصلاح متمم و اعتبار مضاعف در نظر گرفته می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *