اعزام ۲۵۰ نفر از محرومین استان به کربلا در اربعین امسال

لینک کوتاه

بسیج سازندگی با همکاری بنیاد علوی ۲۵۰ نفر از محرومانی که تاکنون به کربلا مشرف نشدند را رایگان به عتبات اعزام می‌کند.

به گزارش طلوع یزد، فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد گفت: : اربعین هر سال خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) راهی کربلا میشوند در این میان هستند افرادی که به دلیل شرایط مالی توان پرداخت هزینه سفر را ندارند ،لذا برآن شدیم تا ۲۵۰ نفر از محرومین استان را با کمک خیرین و بنیاد علوی به کربلای معلا اعزام کنیم.

علی اصغر سلمانی افزود: این ۲۵۰ نفر از سه شهرستان کم برخوردار ابرکوه ، خاتم ، مروست و شهر یزد انتخاب شدند و به مدت ۸ روز قرار است در کربلا و نجف حضور داشته باشند.

وی همچنین اضافه کرد : گروه های جهادی زیادی در حال آماده شدن برای اعزام به کربلا در ایام اربعین هستند و بسیاری از این گروه ها بنا به رسالتی که دارند چند نفر را که توانایی سفر ندارند با خود همراه میکنند.

مسئول بسیج سازندگی استان یزد گفت: در طول سال مشارکت خوبی با بنیاد علوی داریم و حمایت از گروه های جهادی با انجام اقدامات عام المنفعه از سوی بنیاد علوی یکی از این موارد محسوب میشود. بسته های معیشتی و اطعام در مناسبت های مختلف نیز از دیگر فعالیت های مشارکتی بنیاد علوی و بسیج سازندگی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *