ضرورت مدیریت کرایه های وسائل نقلیه در ایام اربعین/افزودن ظرفیت حمل و نقل ریلی و همچنین هوایی برای خدمات به زائران اربعین حسینی

لینک کوتاه
پارساییان

عضو شورای اسلامی شهر یزد در جلسه صحن علنی شورا گفت: امسال بیش از ۱۰۰ هزار یزدی در مراسم اربعین شرکت میکنند. متاسفانه تاکنون برنامه جامع و کاملی برای سرویس رفت و آمد شهروندان در ایران در نظر گرفته نشده است و به دلیل تعداد کم وسایل حمل و نقل، با افزایش چشمگیر در قیمت بلیط اتوبوس ها و کرایه ماشین ها مو...

به گزارش طلوع یزد، پارسائیان درخصوص راهکار برای عدم افزایش کرایه در ایام اربعین گفت: پیشنهاد میشود با استان هایی همچون کرمان، اصفهان و شیراز در خصوص ارائه سرویس حمل و نقل به همشهریان یزدی هماهنگی صورت گیرد تا در این ایام کمبود وسایل نقلیه باعث افزایش نرخ کرایه نشود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: دستگاه های نظارتی باید با افزایش کرایه اتوبوس و سایر وسایل نقلیه درخصوص رفت و برگشت زائران به مرز برخورد جدی داشته باشند تا زائران با خیال آسوده برای سفر به کربلا برنامه ریزی داشته باشند و دغدغه افزایش غیر قانونی کرایه را نداشته باشند.

پارسائیان در باره نارضایتی مردم از ازدحام در دفاتر پلیس+۱۰ نیز گفت: همشهریان از ازدحام و ساعات کار محدود در دفاتر پلیس+۱۰ گلایه مند هستند که پیشنهاد میشود در این ایام ساعات کار این دفاتر افزایش یابد تا مردم در صف های طولانی دفتر پلیس +۱۰ در انتظار نمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *