ایستگاههای صلواتی در سطح شهر ساماندهی می شوند

لینک کوتاه

به گزارش طلوع یزد،حمید رضا رحیمدل معاون خدمات شهری در نشستی که به منظور ساماندهی ایستگاههای صلواتی در سطح شهر برگزار شد به لزوم اخذ مجوز توسط موکب داران از مراجع ذیصلاح مشخص شده تاکید کرد و گفت ،ضمن احترام به تمام عزاداران حسینی از آنجایی که برپایی ایستگاههای صلواتی دربعضی از نقاط سطح شهر موجب نارضایتی از جمله ترافیک شهری و همچنین احتمال حادثه برای شهروندان را به دنبال دارد لذا می بایست تمامی موکب داران نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند
در این نشست که نمایندگان فرمانداری ، سازمان تبلیغات ،پلیس راهنمایی رانندگی و مرکز بهداشت شهرستان حضور داشتند مقرر گردید سازمان تبلیغات به عنوان متولی در این زمینه نسبت به صدور مجوز پس از استعلام از سایر دستگاههای مذکور اقدام نماید.
در این نشست همچنین مقرر گردید جهت رفاه حال شهروندان و همچنین برپایی ایستگاههای صلواتی در سال آینده مکانهایی توسط پلیس راهنمایی رانندگی مشخص تا ضمن رعایت نکات ترافیکی ، از ایجاد سد معبر در معابر شهری نیز جلوگیری شود .
ضمنا مقرر شد یک بازدید مشترک از نمایندگان مذکور به اتفاق نماینده دادستان از مکانهای استقرار و برپایی موکب ها بعمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *