تشریح عملکرد استاندارد یزد در اولین روز از هفته دولت

لینک کوتاه

برنامه ها وعملکرد اداره کل استاندارد استان یزد به ویژه در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد تشریح شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل استاندارد استان یزد، مدیرکل این نهاد دولتی در نشست عمومی کارکنان، ضمن تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اهم اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد را با همکاران در میان گذاشت.
محمد رضا زارع بنادکوکی گفت: در این مقطع از زمانه هرچقدر نقدینگی در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد خرج شود، هزینه کرد نیست، بلکه نوعی سرمایه گذاری اجتماعی است که تمامی اقشار جامعه ما از آن بهره مند می شوند.
وی افزود: هنگام ریشه یابی بسیاری از پرونده های حقوقی و قضایی در حوزه استاندارد به نا آگاهی مردم بر می خوریم و با نگاه عمیق تر به این نتیجه می رسیم که فرهنگ استاندارد آنگونه که شایسته و بایسته می باشد، در استان یزد توسعه و ترویج نیافته است.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزدادامه داد: در اولین نشست شورای استاندارد استان که به ریاست استانداریزد تشکیل شده بود 9 دستورالعمل مطرح شد، که گروهی از همکاران با جدیت هر چه تمام، پیگیر عملیاتی شدن آن ها هستند، ضمن این که در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد، نیازمند عزمی عمومی وفرا استاندارد در استان دارالعلم و دارالعباده یزد هستیم.
زارع در پایان سخنان خود گفت: در سطح کلان و به منظور رسیدن به امنیت مصرف و آرامش اجتماعی به دنبال ارتقاء جایگاه استاندارد هستیم که عضویت در کارگروه ها ی، نوآوری فن آوری و دانش بنیان، بهره وری و شورای توسعه مدیریت استان از این قبیل است.
شایان ذکراست، در ابتدای این نشست، محمد حسین جمال پور، نماینده دبیرخانه پویش “ایران مهربان” ازکمیته امداد امام خمینی(ره) درخصوص همکاری حامیان طرح اکرام برای رفع نیاز ایتام و محسنین استان، برای کارکنان اداره کل استاندارد استان یزد سخنرانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *