دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه

مدیرکل و جوانان استان یزد با نماینده مردم یزد ، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص پروژه های نیمه تمام ورزشی و ورزش و جوانان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، دکتر علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه علی محمد شیخی معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل با محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد ، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در خصوص ورزش و جوانان و پروژه های نیمه تمام ورزشی به گفتگو پرداختند.

نماینده مردم یزد ، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت : در سال جدید و با دولت و مدیران جدید شاهد تحول اساسی و جدی در استان بخصوص ورزش و جوانان باشیم.

جوکار تاکید کرد : با توجه به پائین بودن سرانه ورزشی استان همت شود تا پروژه های ورزشی تکمیل شود تا سرانه ورزشی استان به حد استاندار برسد.

وی اظهار داشت : با برنامه ریزی های دقیق وو منظم در ورزش شاهد رشد و گسترش قهرمانان ورزشی در عرصه های بین المللی باشیم .

جوکار با اشاره به اینکه مسایل مرتبط به جوانان بسیار گسترده است و به هیچ عنوان نباید نسبت به آن غافل شد خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به این موضوع باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ های مربوطه استفاده شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود : با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص فرزند آوری و تحکیم خانواده که قانون جامع است که رهبر هم نسبت به آن احساس رضایت مندی کرده اند می بایست اداره ورزش و جوانان اهتمام ویژه ای نسبت به این موضوع داشته باشد و تلاش خود را جهت تحکیم خانواده بردارد.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مقدمات حضور ورزشکاران استان به بازیهای اسیایی فراهم شده اظهار داشت: هماهنگی لازم با هیات های ورزشی صورت گرفته تا شاهد حضور فعال و پررنگ ورزشکاران استان دراین رویداد مهم باشیم.

دکتر پورسلمان تصریح کرد: در بخش جوان به جد پیگیر امور جوانان هستیم و در آینده نزدیک به دنبال نمایندگی سراسری شبکه فعالین ازدواج در یزد هستیم.

وی گفت : با توجه به کمبود اعتبارات ، کارهای بسیار خوبی صورت گرفته که سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد تا پروژه های نیمه تمام استان تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت : حمایت از قهرمانان و ورزشکاران بین المللی و المپیکی می بایستی در دستور کار قرار گیرد و از هر طریقی از قهرمانان استان حمایت شود تا نتیجه مطلوب بدست آید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *