مهمترین رسالت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی امنیت شهروندان است/ هیچگونه ارفاقی به سارقان حرفه ای و سابقه دار صورت نمی گیرد

لینک کوتاه

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: تأمین امنیت شهروندان و مقابله جدی با هرگونه جرم و فساد سازمان یافته، مهمترین رسالت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

به گزارش طلوع یزد، غلامعلی دهشیری در نشست کمیته راهبردی قضایی-انتظامی استان یزد، اظهار داشت: پلیس، پشتیبان مردم و حامی مظلومین و صیانت کننده از امنیت شهروندان است و باید این چهره از نیروی انتظامی تبیین و تشریح گردد.
وی با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی تنها در برابر گردنکشان، اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت است، تصریح کرد: اهمیّت نیروی فراجا بخاطر وظیفه و ماموریت اوست و انجام این ماموریت مستلزم اقتدار و اعتماد عمومی به نیروی انتظامی است، مردم و شهروندان باید ضمن ملاحظه اقتدار بی مثال پلیس، چهره مهربان و باعطوفت نیروی انتظامی را به یاد بیاورند.
این مقام قضایی، اظهار داشت: مردم، ‌اولین مرجعی را که به کمک فرا می خوانند پلیس است و این نیروی انتظامی است که به مدد مظلومین و بزه دیدگان می رسد.
وی با اشاره به اینکه جریان های معاند با تبلیغات سوء، قصد دارند بین مردم و حاکمیت فاصله بیاندازند، گفت:‌ جریان معاند هرگز کمک های نیروی انتظامی به مردم را نشان نمی دهد و تنها با انتشار برخی از موضوعات، قصد تخریب و تضعیف قدرت و خدمت حافظان نظم و امنیت را دارد.
دهشیری بر تبیین و تشریح دستاورد های نیروی انتظامی تأکید کرد و بیان داشت: نباید اجازه داد دستاوردها و خدمات دستگاه قضایی و نیروی انتظامی هدف حاشیه سازی ها قرار گیرد.
شایان ذکر است در این نشست ضمن بررسی مسائل فی مابین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، پیرامون راهکارهای اجرای بهتر قوانین و مقررات و بهبود شرایط خدمات به مردم، بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *