رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد؛

حل مشکلات هر سازمان و منطقه ای، حل مشکلات مردم و شهر را به دنبال دارد/ اتمام پروژه های نیمه تمام در مناطق پیگیری خواهد شد

لینک کوتاه

محمد مهدی نیکونژاد در خصوص نظارت شورا بر فعالیت شهرداری مطرح کرد: یکی از مهم ترین وظایف شورای اسلامی هر شهر، بعد از انتخاب شهردار و تصویب بوجه سالانه شهرداری، نظارت و رسیدگی به عملکرد شهرداری در سازمان ها، مناطق و معاونت های شهرداری است.

به گزارش طلوع یزد، وی ادامه داد: در کمیسیون نظارت، باید در نقش نظارتی شورا بهتر عمل شود و شورا نظارت بر عملکرد شهرداری را به نحوی انجام دهد که تمام ماموریت های شهرداری بر طبق ضوابط و قانون و مصوبات شورا پیش رود و مردم از تمام فرآیند های شهرداری مطلع شوند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: ما در کمیسیون نظارت، به دنبال مچ گیری و یا کشف تخلف از نیروهای شهرداری نیستیم بلکه در صدد این هستیم که اگر مانعی بر سر راه قرار دارد و ادامه مسیر را برای حرکت شهرداری با چالش روبرو میکند، آن را برطرف کنیم
کمیسیون نظارت و حقوقی در این موارد باید ورود کند تا با کمک و راهنمایی مشاورین و نیروهای کاربلد و متخصص شهرداری در روند امور تسریع ببخشد و جلوی کندی کار را بگیرد چرا که حل مشکل هر سازمان و منطقه ای حل مشکل مردم و شهر را به دنبال دارد.

نیکونژاد در پایان گفت: در صدد هستیم که یک جلسه ی توجیهی با حضور نمایندگان شورا، مدیران و کارکنان شهرداری در مناطق و سازمان ها تشکیل دهیم تا نقش نظارتی تقویت و همچنین پروژه های نیمه تمام و موضوعات دیگر به صورت تخصصی و فنی بررسی شود و در نتیجه خدمات باکیفیت تری برای مردم ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *