با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

خانواده شهید شیخی و دو ورزشکار و قهرمان تنیس روی میز این خانواده تجلیل شد

لینک کوتاه

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از خانواده شهید شیخی و دو ورزشکار تنیس روی میز تجلیل بعمل آمد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی  اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، دکتر علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل، احتشام رئیس هیات تنیس روی میز استان و دیگر اعضا این هیات در منزل فرزند شهید شیخی از شهدای جامعه ورزش استان، از این خانواده و دو ورزشکار و قهرمان تنیس روی میز خانواده شهید شیخی تجلیل و قدردانی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شیخی گفت: شهید حسن شیخی که از کارکنان این اداره بوده، زحمات زیادی در عرصه ورزش کشیده و در دوران جنگ نیز برای دفاع از کشورمان جان خود را فدا کرده است که باید همواره نام و یاد این شهید بزرگوار گرامی داشته شود.

دکتر پورسلمان افزود : امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده شهیدان گرانقدر باشیم و با تاسی از شهدا خدمتگزار مردم باشیم.

وی بیان داشت : پرورش دو ورزشکار و قهرمان تنیس روی میز در خانواده شهید شیخی نیز ارزشمند و قابل تقدیر است و این دو نوجوان ورزشکار با استعداد راه بسیار طولانی برای موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی دارند و ما هرگونه حمایت و پشتیبانی را جهت ادامه موفقیت هایشان انجام خواهیم داد.

در ادامه رئیس هیات تنیس روی میز استان هم گزارشی از وضعیت این دو ورزشکار مستعد ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد این راکت بدستان نوجوان در میادین مختلف خوش بدرخشند.

در پایان با اهدا لوح سپاس به فرزند شهید شیخی از خانواده این شهید تجلیل و همچنین با اهدا جوایزی از حسن و محمدصالح شیخی دو ورزشکار تنیس روی میز نیز تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *