سارقان دریچه های فاضلاب در یزد به دام افتادند

لینک کوتاه
سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری 2 نفر سارق دریچه های فاضلاب توسط ماموران کلانتری 11 شهید چمران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”سعید زینلی” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین مورد سرقت دریچه های فاضلاب در سطح شهر یزد بلافاصله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر ماموران کلانتری 11 شهید چمران و همچنین حساسیت موضوع در این رابطه 2 نفر سارق دستگیر شدند، افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تا کنون متهمان به سرقت21 دریچه فاضلاب اعتراف کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه اقدامات پلیسی برای دستگیری سایر سارقان و مالخران همچنان در دستور کار قرار دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان یزدبا تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل مجرمان و مخلان نظم و امنیت ایستاده از شهروندان عزیز خواست تا به جهت کمک به ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان در صورت مواجه و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *