مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:

نهضت مهارت آموزی در استان یزد ماندگار شود

لینک کوتاه

مجید حق جو رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان یزد اظهار داشت: معتقدیم گفتمان مهارت آموزی به یک گفتمان ملی و جریان ساز در کشور نیازمند است زیرا نگاه خانواده ها به سمت و سوی دانشگاه تغییر پیدا کرده است.

به گزارش طلوع یزد، مجید حق جو رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در نشست مشترک دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد یزد با روسای اصناف یزد، اظهار داشت:مبنا و یک راه میانبر برای خانواده ها برای رسیدن به یک زندگی شایسته کسب مهارت آموزی و در کنار آن تحصیلات دانشگاهی است.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، در حاشیه این نشست از دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به عنوان پیشرو و الگو در زمینه راه اندازی جریان مهارت اموزی در استان قدردانی کرد.
حق جو، همکاری بخش صنعت را با دانشکده مهارت و فناوری دانشگاه آزاد خواستار شد و ادامه داد: اداره کل فنی و حرفه ای در استان یزد و وزارت کار و رفاه اجتماعی طرح مهارت آموزی در محیط کار را ابلاغ کردند و در شورای مهارت می توانیم ما و شما مشارکت نماییم.
وی، طرح دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد را مشابه کار فنی و حرفه ای همراه با استانداردهای استادکاری دانست و افزود: در این دانشکده هر صنف پایگاه و مجموعه مهارت آموزی می شود زیرا با تجهیزات پیشرفته را سرمایه گذار بخش خصوصی همراه با تکنولوژی روز را تأمین می کند.
حق جو اظهار امیدواری کرد: نهضت مهارت آموزی و گفتمان ایجاد شده با مشارکت دستگاه های متولی این موضع در استان با همکاری دانشگاه آزاد به کاری ماندگار برای استان تبدیل شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *