رئیس هیات های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد؛

کسب 26 مدال توسط ورزشکاران نابینا و کم بینای یزدی در مسابقات شنای قهرمانی کشور

لینک کوتاه
شنای قهرمانی کشور

حسین دشتی، رئیس هیات های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد با اشاره به حضور پررنگ ورزشکاران نابینا و کم بینای استان یزد در مسابقات کشوری گفت: خوشبختانه بار دیگر شاهد درخشش ورزشکاران یزدی در مسابقات کشوری بودیم.

به گزارش طلوع یزد، رئیس هیات های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد افزود: در این دوره از مسابقات شنای کشوری که به میزبانی تهران برگزار شد تعداد هشت ورزشکار نابینا و کم بینای یزدی شرکت کردند که تعداد 26 مدال را به خود اختصاص دادند.

دشتی گفت: در این دوره تعداد 4 شرکت کننده در بخش جوانان و 4 شرکت کننده نیز در بزرگسالان داشتیم که خوشبختانه تمامی آنها توانستند مدال های رنگارنگ را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: در این دوره فاطمه سادات بیدکی توانست 3 مدال طلا، 2 مدال برنز و یک مدال نقره کسب کند و فائزه سادات بیدکی نیز 2 مدال طلا و یک نقره و همچنین با جابجا کردن رکورد توانست در این دوره از مسابقات بدرخشد.

دشتی ادامه داد: همچنین در این دوره از مسابقات نیز فاطمه بابایی توانست یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک برنز را به خود اختصاص دهد و حنانه افکاری نیز یک نقره و یک برنز و همچنین هانیه سبزه کار دو مدال نقره و یک برنز را کسب کردند.

وی ادامه داد: زینب قنبریان نیز توانست یک مدال نقره و یک برنز، مهدیه رحیمپور نیز یک مدال برنز و فاطمه آقاسی نیز یک مدال نقره را به خود اختصاص دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *