آغاز شست و شو و تعمیر وسایل منزل سیل زدگان توسط جهادگران بسیجی

لینک کوتاه

گروه های جهادی تخصصی در یزد جهت تعمیر وسایل منزل سیل زدگان کار خود را آغاز کردند.

به گزارش طلوع یزد، فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد گفت:پس از تخلیه آب و وسایل از منازل سیل زدگان از صبح امروز نهم مرداد ماه ده گروه تخصصی در شهر یزد کار خود را آغاز کردند.
علی اصغر سلمانی افزود: فعلا سه مکان ثابت در مسجد حضرت ابوالفضل اکرم آباد (ع) ، حسینیه ثارالله واقع در بلوار شهید پاکنژاد، و یک مدرسه در محله یعقوبی را برای شست و شوی فرش ها در نظر گرفتیم .

وی اضافه کرد: پنج منطقه در شهر یزد را نیز برای کارگاه تعمیر رایگان لوازم خانگی در نظر گرفتیم که سه کارگاه در حال تجهیز و منتظر دو کارگاه دیگر هستیم امید داریم خیرین نیز مثل گذشته همکاری کنند و ان شاالله کاستی ها برطرف شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان عنوان کرد: قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی خورشید هشتم و گروه جهادی شهید ذوالفقاری آماده است تا در صورتی که فردی تمایل داشته باشد هم برای تعمیر هم برای مکان کارگاه و تجهیزات پنج منطقه از استان یزد کارگاه بزنیم همکاری کند.

 

برای این منظور میتوانید با شماره ‏‪0913 253 6590‬‏ آقای زینلی پور تماس بگیرید.
سلمانی در پایان گفت: بسیج سازندگی در ۱۲ناحیه مقاومت بسیج در سراسر استان یزد حضور دارد و با بهره گیری از ۹۸۰ گروه جهادی همواره و در همه شرایط همراه مردم می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *