مجهول الهویه

(هم مجلس هم دولت هستند به فکر ملت )

لینک کوتاه

آن دسته که کم لطفی می کنند ومی گوید نمایندگان مجلس وزرا ومدیران به یاد شما نیستند خدمتشان عرض می کنم دراشتباه هستیدقبول ندارید الان پیامکهای موبایل تان را کنترل کنید ببینید نمایندگان دولت یعنی ادارات وبانکها چقدر به شما پیام دا ده اند مثلل

مشترک عزیز قبض آب بهای شما
مشترک عزیز قبض برق شما
مشترک گرامی قبض گاز شما
مشترک مهربانم قبض تلفن ثابت وهمراه شما..
وبرای اینکه دچار سکته ناشی از دیدن رشد نرخ آب ،برق وگاز که چندبرابر تورم است نشویدمن‌بعد آن را ماهیانه می فرستتد یعنی به یادتان هستیم.
فکر نکنیداز یادشان می روید چون هفته بعد یاد آوری کرده به همین دلخوش نبوده و قناعت نکنید چون دوهفته بعد تهدید وهفته بعد ارعاب با قیچی وبیل وآچار برای قطع خدمات دولتی جلو خانه تان ایستاده اند وبانکها ضامن را در خانه تان می فرستند که بانک سلام رسانده گفته اقساط‌ وام دیر شده…
البته برای محکم کاری وسطش پیامک مالیات وبیمه وعوارض هم می فرستند ضمنا همین فاکتوری که دردست دارید نگاه کنید از خرید نمک، فلفل و زردچوبه تا غذایی که در رستوران میل فرمودید تا فاکتور زرگری حتی دولت در قبرستان همراهی می کند زیرا دراین فاکتورها یک ستون مخصوص به نام (مالیات بر ارزش افزوده) گذاشتند که یادتان باشد به فکرتان هستند.
پس عزیزان دلم‌! ناشکر نباشید گلایه نکنید مطمئن باشید شبانه روز ودر هرقدم ونفس وپلک زدن به فکرتان هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *