آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی:

لزوم ایجاد قرارگاه فرهنگی جوانان

لینک کوتاه

دکتر علیرضا پورسلمان در اولین دیدار خود درسال جدید به همراه رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد با آیت الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد دیدار و و گفتگو کرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان،آیت الله مدرسی در این دیدار با تبریک سال جدید گفت: حوزه جوانان و ورزش دو مقوله مهم جامعه است که برنامه ریزی و تلاش همگان را می‌طلبد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی جوانان افزود: به کارگیری راه کارها و شیوه های احیای هویت فرهنگی، گامی است که باید به آن توجه شود. یک جوان، باید هویت فرهنگی اش را شکل دهد و لازمه این امر، شناخت آن فرهنگ، عقیده به آن و یافتن مشترکاتی میان خود و فرهنگ ملی است
امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه به مقوله مهم ورزش و توسعه‌ ورزش در بین خانواده ها اشاره و تاکید کرد : ماشینی شدن زندگی خانواده ها و کم تحرکی افراد به یک معضل جدی در جامعه بدل شده که باید با برنامه ریزی ورزش در بین خانواده رواج پیدا کند و فرهنگ ورزش نهادینه شود.

وی با بیان اینکه در توسعه ورزش باید در دو بعد به آن توجه کرد، گفت : توجه به اوقات فراغت جوانان با ورزش و تربیت و تقویت جسم و همچنین الگوسازی و معرفی الگوهای برجسته به جوانان ضروری است و معرفی شخصیت های علمی و دینی و انجام ورزش نیز در توسعه و گسترش آن موثر است.

آیت الله مدرسی در پایان برای پورسلمان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و ادامه داد : برای گسترش ورزش و مرتفع کردن مسائل جوانان برنامه ریزی و تلاش شود.

دکتر علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت و افزود: تلاشمان در اداره کل ورزش و جوانان برای رسیدگی به امور جوانان و مشکلات آنان و توسعه متوازن ورزش در استان خواهد بود.

وی افزود : در دولت سیزدهم با کار انقلابی و جهادی برای رسیدن به برنامه ها و سیاست های دولت و نظام گام برمی‌داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *