وزیر کشور وارد یزد شد / اعلام آمادگی شهرداری استان های همجوار برای خدمت رسانی

لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفتگوی زنده صداوسیما مرکز یزد گفت: درخصوص سیل در شهر یزد، وزیر کشور برای بازدید از مناطق سیل زده و تشکیل جلسه اضطراری وارد یزد شد.

به گزارش طلوع یزد، سیفی اظهار داشت: به دلیل کمبود دستگاه کف کش برای پمپاژ آب در زیر زمین ها و مکان هایی که آب فراوانی فرا گرفته است از شهرداری استان های هم جوار برای کمک رسانی درخواست کمک داده شده است که خوشبختانه استان هایی از جمله اصفهان، کرمان و تهران اعلام آمادگی کردند و در حال ارسال تجهیزات به طور فوری به شهر یزد هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: اکنون مشکل عمده ای که در سطح شهر وجود دارد ورود شدید آب از سمت تفت به سوی یزد است. علی الرغم اینکه درخصوص سیل بند ها مشکلی رخ نداده و آب ها زخیره شده است حجم زیاد بارندگی باعث شد تا روان آب قابل توجهی در حال ورود به استان باشد.

به گفته او در بافت تاریخی یزد نیز به دلیل احتمال تخریب ساختمان های قدیمی دستور تخلیه ساکنین داده شده است. حسینیه و سالن های ورزشی برای اسکان شهروندان نیز در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *