مدیرعامل هلال احمر استان یزد:

امدادگران هلال احمر در حال تخلیه آب از منازل/سیل زردین کشته نداشت

لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: از شب گذشته نیروهای امدادگر هلال احمر به مناطق مختلف استان اعزام شده اند و بیشترین عملیات آنها مربوط به تخلیه آب از منازل بوده است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت :از شب گذشته کار امدادرسانی نیروهای هلال احمر در شهرستانهای ابرکوه و خاتم آغاز شده و در ابرکوه هشت تیم چهار نفره با حضور در روستاهای شهرسب، فیض آباد و شمس آباد، ضمن امدادرسانی به سیل زدگان، اقدام به تخلیه آب از منازل مردم کردند.

وی عنوان کرد: در شهرستان خاتم نیز فرد گمشده به دلیل بارش شدید باران در منطقه، با تلاش و جستجوی امدادگران هلال احمر پیدا و به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

حرازی زاده ادامه داد: در احمد آباد خاتم نیز شب گذشته شش منزل تا ساعت ۴:۳۰ بامداد توسط نیروهای هلال احمر از سیلاب تخلیه شدند و به خانواده ای که از سیل آسیب شدید دیده بود، اسکان دادند.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه با آغاز بارندگی های امروز، ۹ تیم ۴ نفره از امدادگران هلال احمر به مناطق مختلف اعزام شدند که بیشتر این نیروها در مناطق زردین، نصرآباد و علی آباد در شهرستان تفت مستقر شده اند.

وی با اشاره به اینکه در زردین آب به منازل مردم نفوذ کرده است، افزود: نیروهای هلال احمر هم در زردین و هم در سایر مناطق استان از جمله مهریز، خضرآباد، فراغه و … با پمپ آب و کف کش در حال تخلیه آب از منازل مردم هستند.

حرازی زاده با بیان اینکه بیشترین خسارت به زردین وارد شده است، گفت: خوشبختانه این سیل تاکنون در زردین و هیچ یک از مناطق استان کشته نداشته و چند فرد مفقودی نیز پیدا شده اند.

وی افزود: مردم می توانند در صورت نیاز با شماره ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند تا نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی به سیل زدگان در محل حاضر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *