توسعه خدمات ورزشی به شهروندان با استفاده ازهمکاری مشترک فی مابین شهرداری و آموزش و پرورش یزد

لینک کوتاه
نیکونژاد

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ظرفیت های زیادی در شهرداری یزد و آموزش و پرورش وجود دارد که میتواند با همکاری و تفاهم جهت توسعه خدمات برای مردم قابل استفاده گردد.

به گزارش طلوع یزد،محمد مهدی نیکونژاد در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد، که باحضور مدیرکل محترم آموزش و پرورش معاون ورزش و سلامت و مدیران مناطق یک و دو برگزار گردید گفت: شهرداری در راستای ارائه خدمات به مردم یک سری ظرفیت ها و امکاناتی دارد ، آموزش پرورش نیز ظرفیت های مانند مدارس در اختیار دارد که خارج از ساعت های آموزشی بلا استفاده مانده است. در این خصوص میتوان درجهت خدمات دهی بیشتر به مردم، آموزش و پرورش با شهرداری تفاهم نامه ای منعقد کند به نحوی که شهروندان بتوانند در ساعاتی که مدارس تعطیل و بلا استفاده هستند از فضای باز و همچنین محیط های ورزشی موجود در تعدادی از مدارس برای استفاده مردم در حوزه فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: شهرداری نیز امکاناتی دارد که میتواند از مدارس پیشنهادی آموزش و پرورش بازدیدی داشته باشد و پس از بررسی نسبت به آماده سازی مسیر دوچرخه سواری، نصب روشنایی و تجهیز وسایل ورزشی مدارس را اماده سازی کند.

وی گفت: در هر منطقه شهرداری به عنوان پایلوت ۵ مدرسه در نظر گرفته میشود و پس از اجرای طرح و بعد از تشخیص نقاط ضعف و قوت و اصلاح ، طرح مذکور توسعه می یابد تا این ظرفیت مشترک شهرداری و آموزش و پرورش به نفع مردم و جهت توسعه خدمات بیشتر به مردم استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *