بازگشت به کار کارخانه آرمان سنگ میبد بعد از ۵ سال تعطیلی

لینک کوتاه

با حضور رئیس کل دادگستری استان یزد و همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیرکل صمت استان، کارخانه تعطیل شده آرمان سنگ میبد بازگشایی شد.

به گزارش طلوع یزد، رئیس کل دادگستری استان یزد در حاشیه بازدید از کارخانه آرمان سنگ میبد گفت: این کارخانه از سال 1395 و به دلیل مشکلات مالی و تملک بانک تعطیل شده که با ورود دستگاه قضا و مصوبات ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه، بخشی از این کارخانه به چرخه تولید بازگشت.
وی با اشاره به تجهیزات و فناوری به روز این شرکت در حوزه فراوری سنگ، تصریح کرد: بخشی از این دستگاه ها تخریب و برخی از تجهیزات آن به سرقت رفته بود که با ورود دستگاه قضا و واگذاری آن به سرمایه گذاران جدید، فعالیت مجدد آن رقم خورد.
رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: فناوری دستگاه های موجود در شرکت علیرغم تحریم ها با تکیه بر توانایی داخلی به روز و مجدد راه اندازی شده است، می تواند در یک زمان سنگ کوپه را ۳۰ برش بزند.
دهشیری از همراهی بانک های عامل در این شرکت تقدیر کرد و افزود: در حال حاضر 14 نفر در این شرکت مشغول به کار شده اند که با رفع تمامی موانع ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۱۶۴ نفر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *