استقبال بانوان یزدی از فیلم های «بدون قرار قبلی»و «هناس» در یزد

لینک کوتاه

در پی پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر رایگان بودن تماشای فیلم های سینما برای بانوان، سینمای استان نیز از این اقدام استقبال کردند و پذیرای پرشور بانوان شدند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ، همزمان با دهه ولایت و امامت و همچنین سالروز مقاومت مردم قهرمان ایران در پاسداشت هویت ایرانی اسلامی درمسجد گوهرشاد وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در پیامی، تماشای فیلمهای ارزشمند «بدون قرار قبلی» و «هناس» را در تاریخ 21 تیرماه سال جاری،برای بانوان رایگان اعلام کرد.
در پی این پیام و باهماهنگی مسئولین امر،سینماهای استان یزد نیز پذیرای تماشاگران بودند.به دلیل استقبال چشمگیر مخاطبان و برای تأمین رضایت و ترغیب آنها برای حضور در این مکان فرهنگی،هرسه پردیس سینمایی استان، سالنهای خود را بصورت رایگان به نمایش این فیلمها اختصاص دادند‌؛ پردیسهای سینمایی تک و جام جم یزد هرکدام با دو سالن و پردیس سینمایی نگار میبد با سه سالن.
این اکرانها در سانسهای نخست عصر سینماها صورت گرفت و حدود 1500 نفر از مردم عزیز استان به تماشای فیلم نشستند.
فهیمه سهیلی راد ، رییس امور سینمایی وسمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این خصوص گفت؛ سینماها دوسال پرفراز ونشیب و دشوار را با تعطیلی های مداوم بخاطر شیوع کرونا پشت سر گذاشته اند و همگی ما بعنوان حامیان و متولیان فرهنگی استان خرسندیم که پس از دوران سخت کرونا، این رویداد سینمایی با استقبال فوق العاده شهروندان روبرو شد و توانست ساعاتی خوش برای مردم خوب یزد به ارمغان آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *