مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد:

بخشداران باید شبانه روزی ومیدانی کارکنند/ مردم بهاباد شایسته بهترین خدمت رسانی هستند

لینک کوتاه

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد مردم بهاباد را مردمی ولایی و قدردان انقلاب اسلامی دانست و گفت: بخشداران باید شبانه روزی ومیدانی کارکنند تا قدر وموقعیت زمان خودرابدانند زیرا مسئولیت ماندگارنیست .

به گزارش طلوع یزد، سعید رستگاری در آیین تودیع ومعارفه بخشداران مرکزی و آسفیج بهاباد با تبریک اعیاد قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: بهاباد مفتخر است ۱۵۶ شهید گلگون کفن به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و در دوران دفاع مقدس هم ۹۰۰ رزمنده از این خطه به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.
رستگاری؛ بخشداران سابق را از نیروهای خدوم برشمرد و گفت: هر دو بزرگوار زحمات زیادی در دوران تصدی کشیدند و بنده از این بابت تشکر میکنم هرچند تشکر واقعی تشکر خداست.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، بخشداران جدید را مدیران جوان، جهادگر ، خوش سابقه و توانمند دانست و ابراز داشت: بخشداران فعلی در فعالیت‌های قبلی، خوش درخشیدند و امیدواریم در مسئولیت جدید هم موفق باشند.
وی خاطر نشان کرد: علی رغم زحماتی که در گذشته انجام شده اما هنوز هم مشکلات و معضلات زیادی وجود دارد که باید به طور جد به آن پرداخته شود چرا که لیاقت مردم بیش از این هاست.
تعریف ماموریت برای همکاران، فساد ستیزی و نگاه عدالت محور به منطقه تحت مدیریت، ارتباط تنگاتنگ با ادارات کل اجرایی در استان و نخبگان شهرستان از دیگر سفارشات مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به بخشداران جدید بود.
وی اضافه نمود : بخشداران باید شبانه روزی ومیدانی کارکنند تا قدر وموقعیت زمان خودرابدانند زیرا مسئولیت ماندگارنیست .
رستگاری ارتباط وتعامل باامام جمعه، ائمه جماعا ت مساجد و نماینده مردم درمجلس وشوراها ودهیاری ها را یکی از اولویتهای بخشداران برشمرد وافزود: بخشداران میدانی کارکنند وتلاش خودرابیشتربرای مردم انجام دهند .
مدیر کل سیاسی استانداری یزد با تاکید بر اینکه کارفقط باید برای خدا باشد نه برای بنده عنوان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارفقط برای رضایت خداوند متعال باشد زیرااگر کار برای رضای خدانباشد
فرمانداربهابادهم درادامه این مراسم با تبریک دهه امامت و ولایت وگرامی داشت یاد وخاطره شهدا وامام شهدا وتقدیر و تشکرازبخشداران سابق جناب آقای حسین زینلی و محمد حسین دشتی خدمت به مردم را ازاولویت های بخشداران برشمرد وبا بیان اینکه ما درشهرستان ظرفیتهای بسیاربزرگی داریم ومردم ازظرفیتهای ما هستند اظهارداشت : مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک نعمت بزرگ است و باید بتوانیم از این نعمت برای خدمت به خلق خدا بهره لازم را ببریم.
علیرضا تیموری با تاکید براینکه تمامی کارهاباید از مجاری قانونی پیگیری و حل و فصل گردد افزود: همه مدیران وکارگزاران نظام جمهوری اسلامی هدفشان باید نگاه مهدوی باشد .
امام جمعه بهاباد هم با بیان این که همه ما باید قدردان خدمتی باشیم که پایه و اساس آن بر خون شهدا استوار است؛ افزود: بررسی وضعیت موجود در منطقه و نیز مطالعه وضعیت مطلوبی که می خواهیم به آن برسیم؛ راه غلبه بر مشکلات و محسوس نمودن دستاوردهای خدمات مسئولان به مردم است.
درآئینی با حضورمدیر کل سیاسی امنیتی استانداری یزد ، فرماندار، امام جمعه رئیس شورای شهر و مسئولان ادارات ونهادها ودهیارهاوشوراهای اسلامی از خدمات وتلاشهای آقایان حسین زینلی بخشدار بخش مرکزی و محمد حسین دشتی بخشدار بخش آسفیچ قدردانی و آقایان عباس شیرریز به عنوان بخشدار بخش مرکز ی و مرتضی محی الدینی به عنوان بخشدار بخش آسفیچ شهرستان بهاباد معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *