سازمان جهاد کشاورزی استان یزد پرچمدار مردم‌مداری است

لینک کوتاه
جهاد کشاورزی

مهندس وکیلی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با حضور در میز ارتباطات مردمی در مصلی نماز جمعه استان یزد بیان داشت: جهاد کشاورزی پرچمدار ارتباط دوسویه با مردم برای رفع مشکلات بخش کشاورزی است و این گونه نشست ها برپا شده است تا فاصله بین مسئولان و مردم به حداقل ترین حد ممکن کاهش یابد.

به گزارش طلوع یزد، حجت الاسلام والمسلمین اکبرزاده سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه گفت:
احترام به شئون مردم و حفظ حریم و شخصیت دیگران از اصول مهم معاشرتی اسلام می باشد.
این حرکتِ میز ارتباط مردمی در پاسخگویی به مردم و رفع مشکلاتشان آنهم در محیط معنوی مسجد برگرفته از سیره اهل بیت علیهم‌السلام و خوی مدیران جهادی است که مجموعه سازمان جهادکشاورزی طلایه دار این حرکت می باشد و ان شاءالله ادامه دار باشد.
در این میز ارتباط مردمی، ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع ، دهقانی مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد ، حیدری مدیر امور اراضی ، دهقان زاده مدیر سرمایه گذاری ، سلیم مدیرکل پشتیبانی اموردام ، پایدار مدیر غله ،مهدوی نژاد کارشناس مسئول پاسخگویی به شکایات، دهستانی روابط عمومی حضور دارند و تا زمان اقامه نماز جمعه این پاسخگویی ادامه دارد ،موضوعات مورد تقاضا در این میز از جمله تسهیلات، اشتغال، تغییر کاربری، مسایل مرتبط با امور اراضی، اخذ مجوزهای مختلف حوزه صنایع کشاورزی، مجوز مرغداری و دام پروری، آرد نانوایی،‌ ادوات مکانیزاسیون، احداث گلخانه و دیگر موارد، تقاضاهای فعالان حوزه جهاد کشاورزی یزد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *