نهضت آسفالت به بلوار پروفسور حسابی رسید

لینک کوتاه
بلوار پروفسور حسابی

معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از نونوار شدن آسفالت بلوار پروفسور حسابی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، محمد علی سلمانی ندوشن با بیان اینکه این بلوار در طی دو فاز آسفالت خواهد شد، اظهار کرد: تعویض آسفالت این مسیر به طول ۱۳۸۰ متر و عرض ۹ متر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در دست انجام است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با اشاره به مستهلک شدن زیرسازی آسفالت بلوار پروفسور حسابی، گفت: آسفالت این مسیر در فاز اول از ابتدای تقاطع فلسطین به سمت میدان عالم به طول ۶۹۰ متر تراشیده شده است و زیرسازی قدیمی این مسیر جمع آوری شده و پس از بستر سازی و اجرای زیرسازی جدید، طی چند روز آینده آسفالت خواهد شد.

معاون شهردار در ادامه بیان داشت: در راستای تحقق شعار نهضت آسفالت، لکه گیری و آسفالت معابر شهر تا انتهای سال ادامه خواهد داشت و تعدادی از معابر پر تردد شهر لکه گیری یا تعویض آسفالت خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *