جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان یزد برگزار شد

لینک کوتاه
ترافیک

به ریاست سرپرست فرمانداری یزد هشتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان در سالن ولایت فرمانداری یزد تشکیل شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد ، هشتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان یزد به ریاست سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد و حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا تشکیل شد و موضوع سیستم های ثبت تخلف دوربین‌های کنترل سرعت سطح شهر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
?️سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد در این جلسه با قدردانی و تشکر از زحمات شورای ترافیک شهرستان بیان داشت:خوشبختانه علیرغم افزایش جمعیت، خودروها ،سفر ها ، ترددها و شرایطی که در شهرستان مترتب شده است بنحوی بوده که اتفاقات و حوادث ترافیکی به آن صورت رشد نداشته است .
وی افزود :حوزه ترافیک یکی از مباحث ضروری می باشد و اتفاقاتی که در این حوزه رخ می دهداز مسائل تاثیر گزار در نسل آینده و مباحث امنیتی می باشد که باید با سرعت و دقت هر چه بیشتر مورد توجه خاص دستگاههای متولی قرار گیرد.
سید محمد رضا مدرسی با اشاره به اینکه هدف اصلی در حوزه ترافیک نظم بخشی و فرهنگ سازی برای مردم می باشد تصریح کرد :نصب و به روز رسانی دوربین ها ی پایش تصویری برای کنترل هوشمند مسائل ترافیکی، درخروجی و ورودی های شهرباید جزو اولویت ها باشد واز لحاظ ترافیکی و امنیتی پایش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *