آرمین سکاندار جدید هیات تنیس استان یزد شد

لینک کوتاه

مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان یزد، امیرحسین آرمین را بعنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب کرد.

به گزارش طلوع یزد، مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان یزد با حضور پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، اسکندری دبیر فدراسیون تنیس و اعضاء مجمع برگزار شد.

در این انتخابات امیرحسین آرمین تنها نامزد سکانداری هیات تنیس استان یزد بود که پس از رای گیری با کسب 20 رای برای چهار سال بعنوان رئیس جدید انتخاب شد.

همچنین با رای گیری این مجمع نایب رئیس ، خزانه دار ، خبره ورزشی ، 2 عضو هیات رئیسه و بازرس هیات نیز انتخاب شدند.

لازم به ذکر است محمد آرمین پیشکسوت ارزنده ورزش استان پیش از این ریاست هیات تنیس استان را برعهده داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست با تقدیر از زحمات چندین ساله محمد آرمین پیشکسوت ورزش استان گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در سال های گذشته توسط محمد آرمین پیشکسوت ارزنده و با تجربه استان در هیات تنیس استان ، روند روبه رشدی را شاهد بودیم که امیدواریم با ادامه این روند و برنامه ها و تلاش های بیشتر موفقیت های بیشتری را شاهد باشیم.

پورسلمان افزود: جامعه و خانواده تنیس استان باید بزرگتر و افزایش یابد و هرچه این رشته فراگیرتر شود و نفرات بیشتری در رشته تنیس فعالیت کنند ، قطعا استعدادها و قهرمانان بیشتری نیز شناسایی و پرورش پیدا می کنند.

وی بیان داشت: خوشبختانه آکادمی تنیس خوبی در یزد فعالیت دارد و با توجه به زیرساخت های موجود در یزد می توان با همکاری فدراسیون ، رویدادهای مختلفی را در رده های سنی مختلف برگزار و سطح کیفی تنیسورهای یزدی را افزایش داد.

هاشمی اسکندری دبیر فدراسیون تنیس هم در این مجمع گفت: خوشبختانه هیات تنیس یزد بسیار فعال و عملکرد قابل قبولی داشته و زیرساخت و پتانسیل خوبی نیز در یزد وجود دارد و با حضور دکتر پورسلمان بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان که خود از چهره های ورزشی هست و نگاه ویژه ای به این رشته دارد ، نوید روزهای بسیار خوب برای تنیس در استان یزد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *