برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت عید غدیر و ثبت جهانی یزد

لینک کوتاه
حقیرالسادات

رئیس کمیسیون گردشگری، ميراث فرهنگي و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: به مناسبت عید غدیر و سالروز ثبت جهانی یزد در یونسکو برنامه های مناسبتی مختلفی در یزد برگزار می‌شود.‌

به گزارش طلوع یزد، حقیرالسادات گفت: برنامه بافت گردی با عنوان از امیر تا وزیر با غدیر به مدت یک هفته، به صورت خانوادگی در گروه های ۲۵ نفره برگزار میشود این خانواده ها حدود سه ساعت در بافت قدیم یزد خصوصا در مکان هایی که مزین به نام یا القاب امام علی (ع) است بافت گردی خواهند داشت. سعی شده است در این برنامه بیشتر خانواده های محروم ثبت نام شوند.

وی ادامه داد: در خصوص فضا سازی شهری، بر بیلبورد ها و پل های عابر پیاده به مناسبت سالروز ثبت جهانی یزد، بنرهایی طراحی و در سطح شهر نصب شده است. تور مجازی خانه لاری ها نیز برگزار می‌شود که با ورود به لینک مورد نظر، مخاطبان میتوانند خانه لاری ها را به صورت مجازی مشاهده کنند.

حقیرالسادات افزود: نمایشگاه صنایع دستی در پارک آزادگان برگزار می‌شود. این نمایشگاه در تاریخ ۲۶و ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ به صورت ۱۰ غرفه و با ارائه صنایع دستی در زمینه های مختلف پذیرای شهروندان است.

حقیر السادات رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر یزد در باره دیگر برنامه های مناسبتی عید غدیر و سالروز ثبت جهانی یزد گفت: رونمایی از کلیپ آینه، پخش انیمیشن ثبت میراث جهانی و همچنین کلیپ غدیر نیز با معرفی بناها و مکان هایی که با نام یا القاب امام علی(ع)مزین شده هست آماده پخش در فضای مجازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *