برگزاری جلسه کمیته بازرسی و نظارت هیات نجات غریق و غواصی

لینک کوتاه
کمیته بازرسی و نظارت

این جلسه که با حضور رئیس هیات استان، مسئول کمیته بازرسی و بازرسین هیات برگزار شد با حضور سر زده و گرم مدیر کل محترم استان همراه شد.

به گزارش طلوع یزد، دکتر پورسلمان ضمن تاکید بر نظارت دقیق بر اماکن آبی و استخرهای استان خواستار توجه بیشتر به ابعاد فرهنگی و اخلاقی در محیط های ورزشی شدند و ترویج فریضه امر به معروف را در بین مربیان خواستار شدند.
تامل بیشتر هیات استان و بخصوص بازرسین هیات با مدیران استخرها از دیگر خواسته های مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان بود.
همچنین رییس هیات استان مهمترین وظیفه هیات را آموزش و نظارت دانستند و فرمودند که در زمینه آموزش تمام ناجیان فعال استان کلاسهای آمادگی را پشت سر گذاشتند و آنچه در ادامه مهم هست نظارت مستمر بر اماکن آبی و استخرها استان میباشد.
در ادامه آقای قائنی مسئول کمیته بازرسی هیات برتامل هر چه بیشتر بازرسین هیات استان با مدیران استخرها تاکید کردند و ابراز امیدواری کردند با برنامه ریزی صورت گرفته انشاالله تابستانی با کمترین حادثه را در اماکن آبی و استخرها استان داشته باشیم.
در پایان هر کدام از بازرسین هیات نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند و ابلاغ بازرسین هیات جهت نظارت بر استخرهای سطح استان یزد صادر گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *