عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد حائز رتبه برتر ایده خلاقانه شد

لینک کوتاه

در اولین رویداد ملی تأمین انرژی پایدار صنایع، سید امین سعید عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد رتبه برتر ایده خلاقانه را کسب کرد.

به گزارش طلوع یزد، نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: امروزه انرژی مهمترین محور توسعه و پیشرفت کشور است و برنامه ریزی گسترده برای ارتقای بهره وری و مدیریت مصرف انرژی از دغدغه‌های اصلی صنعت برق به شمار می‌رود.

او می گوید: نبود بهینه سازی مصرف انرژی به ویژه در زمینه مشترکین صنعتی سبب کاهش ظرفیت اشتغال، صادرات و از دست دادن بازار‌های داخلی و خارجی که قبلاً ایجاد شدند، می‌گردد.

نصیری زاده گفت: اولین رویداد ملی تأمین انرژی پایدار صنایع از سوی شرکت برق منطقه‌ای با هدف ارائه راهکار‌های تامین و مدیریت مصرف انرژی برای رفع چالش بار در صنایع استان برگزار شد که با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی یزد و حضور فعال استادان صاحب نظر و متخصص و دانشجویان علاقه‌مند در این حوزه همراه بود.

او می گوید: بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پنج محور تحول آفرین، چرخش از عرضه محوری مقاله گرا و غیر هدفمند در پژوهش به تقاضا محوری و پاسخگویی اثربخش به نیاز‌های صنایع است.

به گفته او حضور موثر استادان متخصص در حوزه‌های مختلف صنعت به منظور ایجاد پل ارتباطی صنعت و دانشگاه می‌تواند این مهم را محقق کند.

در این رویداد با عنوان “ایده تا اقدام” ایده‌های منتخب از حمایت و تأمین اعتبار پژوهشی شرکت برق منطقه‌ای برای پیاده سازی طرح برخوردار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *