فخر السادات خامسی نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری؛

ادامه نهضت آسفالت معابر منطقه 3 و استمرار عملیات عمرانی در سال 1401

لینک کوتاه

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه 3 شهرداری از ادامه نهضت آسفالت در معابر منطقه 3 شهرداری یزد خبر داد .

به گزارش طلوع یزد، خر السادات خامسی افزود: عملیات زیر سازی، جدول گذاری، آسفالت و روکش آسفالت معابر با اعتبار 50 میلیارد ریال در معابر منطقه 3 از ابتدای سال 1401 انجام و تکمیل شده است.
فخرالسادات خامسی با اشاره به اجرای سی و سه هزار و 500 متر مربع حجم آسفالت در معابر منطقه 3 افزود: عملیات زیرسازی، آسفالت و روکش آسفالت خیابان طلوع و فرعی های آن ،کوچه های اسلامی ندوشن، عدالت 11، شهید ساداتی و کوچه های 1،2،3،10و 12 شرافت از آغاز سال 1401 شروع و در حال حاضر با پیشرفت 100 در صدی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته ضمن اینکه عملیات پیاده راه سازی در بلوار سعادت، بلوار فردوسی و بلوار فلسطین نیز در مساحت10 هزار متر با پیشرفت صد درصدی انجام شده است.

عملیات لکه گیری، مرمت و بازسازی سنگ های جدول و انجام عملیات پیاده روسازی معابر منطقه 3 با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال ،احداث پارکینگ های درون محله ای و عمومی در شهرک رزمندگان با اعتبار 4 میلیارد ریال، حفر چاه جذبی با اعتبار 2 میلیارد ریال در شهرک پردیس، یلوار دانشجو، بلوار خامنه ای، پارک آزادگان، بلوار فلسطین و پارک کوهستان ، مرمت و پوشش انهار و بهسازی جوی ها، حصار کشی زمین های مجهول المالک و رفع خطر در سطح منطقه سه با اعتباری بالغ بالغ بر 4 میلیار ریال از دیگر اقدامات عمرانی در این منطقه می باشد که فخرالسادات خامسی به آنها اشاره کرد.

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه 3 شهرداری همچنین تکمیل مخزن بتنی بلوار خاتمی با اعتبار 6 میلیارد ریال، احداث بلوار ابوترابی با پیشرفت فیزیکی 40 در صدی با اعتبار4 میلیارد ریال، احداث فضای سبز خاتمی با اعتبار6 میلیارد ریال و مناسب سازی معابر معلولین در این منطقه را از دیگر اقدامات عمرانی در حال انجام در منطقه 3 دانست و افزود: در مجموع شاهد پیشرفت فیزیکی 70 در صدی در عملیات عمرانی ذکر شده هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *