استاندار یزد:

اصناف حبیب خدا هستند/ اصناف و بازاریان یزد در بین خانواده بزرگ اصناف کشور ممتاز و زبانزد هستند

لینک کوتاه

استاندار یزد اظهار داشت: خوشبختانه اصناف و بازاریان یزد در بین خانواده بزرگ اصناف کشور ممتاز و زبانزد هستند که این امر به جهت برخورداری آن ها از کارنامه ای موفق، درخشان و انقلابی است.

به گزارش طلوع یزد، «مهران فاطمی» در همایش روز ملی اصناف و هفته قوه قضائیه، با اشاره به محبوبیت پیامبر اکرم(ص) نزد پروردگار متعال و یکی از القاب مشهور ایشان به نام «حبیب الله» اشاره کرد و گفت: در حدیثی از حضرت پیامبر(ص) نقل شده که می فرمایند «اَلکاسبُ حَبیبُ الله: کاسب حبیب خداست» لذا سلام امروز ما به شما اینگونه است: «السلامُ علیکمُ یا احبا الله و رحمه الله و برکاته.»

مهران فاطمی از  اصناف به عنوان مظهر اقتصاد مردمی یاد کرد و ضمن اشاره به اخلاق‌مداری و مردم‌داری شهید پاکنژاد از شهدای گرانقدر هفتم تیر، گفت: سطح نوکری و خدمتگذاری مسئولان و مدیران استان باید همچون شهید پاکنژاد باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با روایتی از اخلاق‌مداری و مردم‌داری شهید پاکنژاد، از شهدای گرانقدر هفتم تیر، یاد و خاطره این شهید والامقام و سایر شهدای این حادثه را گرامی داشت.

فاطمی ادامه داد: سطح نوکری و خدمتگذاری ما به عنوان مسئولان و مدیران استان باید همچون شهید پاکنژاد باشد.

استاندار با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که فرمودند؛ «بهشتی یک ملت بود»، گفت: این تعبیر حضرت امام(ره) به جهت خط سیر فکری، نظام اندیشه‌ای و خدمات ارزنده ایشان است و باید سیره رفتاری و اجتماعی ایشان در جامعه بیش از پیش تبیین شود.

وی همچنین روز ملی اصناف و دهه تولید و تجارت را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: اصناف مظهر اقتصاد مردمی هستند.

فاطمی همچنین از حرکت‌های تحول گرایانه دستگاه قضا استان به ویژه در حوزه‌ی تولید، اشتغال و صنعت قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *