ترکیب تجربه گذشته با تکنولوژی روز دو بال موفقیت یک سازمان است

لینک کوتاه
دهشیری

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت:‌ باید مهارت و تجربه پیشکسوتان دستگاه را با نیروی جوانی، انگیزه، خلاقیت و انرژی کارکنان جوان ترکیب کرد و بهترین کارآمدی و اثرگذاری را رقم زد.

به گزارش طلوع یزد، غلامعلی دهشیری در نشست مشترک کارمندان پیشکسوت بازنشسته با کارمندان جوان دستگاه قضایی استان یزد، که به منظور تقدیر از پیشکسوتان دستگاه قضایی و انتقال دانش و مهارت به کارکنان جوان برگزار شد، اظهار داشت: بازنشستگان و پیشکسوتان هر دستگاه سرمایه های ارزشمند و بی بدیلی هستند که باید برای استفاده از مهارت، دانش و تجربه آنان برنامه ریزی کرد.
وی برنامه معاونت منابع انسانی دادگستری در خصوص تشکیل جلسه بین کارمندان بازنشسته سنوات قبل با کارمندان جوان تازه استخدام شده را یک برنامه ابتکاری و خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: این برنامه که دو نسل متفاوت و دور از هم از کارکنان دستگاه قضایی را در مواجهه با هم قرار می دهد، هم آیینی برای گرامیداشت ریش سپیدان عدلیه است و هم فرصتی برای نسل جوان که بتوانند از خاطرات و تجربیات نسل های قبل، درس بیاموزند.
این مقام قضایی، بازنشستگان را آینه آتیه هر خدمتگزار در نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: نسل جدید باید به این باور برسد که فصل خدمت به مردم در قالب پست های اداری و سازمانی، امانتی است که خیلی زود تمام می شود.
وی به فضای کاری صمیمی، رفاقت بین کارکنان و تلاش مضاعف برای حل و فصل امور مردم به عنوان شاخصه های ماندگار نسل قدیم عدلیه اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از تجربیات نسل های گذشته، روح اتحاد، همدلی و هم بستگی در کارکنان را تقویت کرد تا شلوغی های بیش از حد این روزهای دادگستری، به تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت کارکنان منجر گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *